maandag 13 januari 2025
Verhuizen is een grote stap waarbij u zich zo goed mogelijk wenst voor te bereiden.
Kom daarom ontdekken wat een assistentiewoning precies inhoudt.
Tijdens deze infosessie krijgt u op al uw vragen een antwoord van onze medewerkers.
>Wat is de huur- of aankoopprijs?
>Wat zijn de maandelijkse vaste kosten?
>Wat is een voordelig ‘woonrechtcertificaat’?
>Welke extra ondersteuning kunnen we u bieden?
>Rondleiding in een modelflat.
De infosessie start steeds op het aangegeven tijdstip,
vindt plaats in het Dienstencentrum
en duurt doorgaans twee uur.
(bekijk de concrete informatie hieronder).
Inschrijven kan via onderstaand formulier
of via onze Klantendienst op 03 431 31 31
Vermeld met hoeveel personen u komt en wij reserveren graag uw plaatsen.
Helaas, de informatiesessie of het event waarvoor je je wilde inschrijven is volgeboekt. Heb je een dringende vraag? Bel of mail naar onze klantendienst op 03 431 31 31 of klantendienst@zorgbedrijf.be